reklama

Nemohli byste si své soukromé spory řešit v posteli? Díky.

Pokud si ale myslíte, že svět je složen výhradně z Internet Exploreru, nezbyýá mi než dodat - je mi vás líto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

"To si pěkně pojebal, píčo blbá."

"Co? Cože?"

"Ty, Bob Coyle. Bez práce, bez bytu, bez kočky, kámošů, policejní záznam, všechno během pár hodin.
Pěkný..."

"Jak ty kurva víš tyhle věci, co? A co je ti doprdele po tom, co?"

"Je to má práce to vědět. Sem bůh."

"Di do prdele, kořene starej!"

"Kurvafix, další chytrej zmrd...Robert Antony Coyle, narozen v pátek 23.7. Robertu Coylovy a Doreen Sharpový, mladší bratr Cathleen Shawový, která je vdaná za Jamese Shawa. Žijou na 21Parkglen v Gilmortonu a mají kluka, kterej se taky jmenuje James. Ty máš srpkovitý mateřský znamínko na vnitřní straně stehna. Donedávna si pracoval u stěhovací firmy, žils doma, měl Evelyn, kterou si nedokázal sexuálně uspokojit. Hrál si za Granton Star. Tak jako si miloval... Bez větší snahy, a s ještě menším umem."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Jestli seš bůh, proč teda sedíš tady a ztrácíš čas s někým, jako jsem já?"

"Dobrá otázka, moc dobrá."

"Víš co, všechny ty umírající děcka, co vidíš v telině. Kdybys byl tak dobrej, tak můžeš vyřešit tohle a nemusíš sedět tady a chlastat s někym, jako sem já."

"Počkej moment kámo, vyjasníme si jednu věc. Pokaždý, když sem sestoupim z nebe mi nějakej pošuk vykládá, co bych měl a neměl dělat. Buď tohle, nebo se musim pustit do ňáký filozofický diskuse s ňákym nevzdělanym píčusem vo podstatě mý osoby, vo rozsahu mý všemohoucnosti a.... podobný sračky. Začínám mít plný kecky vlastního ospravedlňování. Dal sem vám tuhle zemi, udělal vám píči k vobrazu svýmu. Srovnejte se s tim, vyřešte si to. A Nitzche byl pěkně mimo, když řikal, že sem mrtvej. Nejsem, jenom mi je to volný."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ty seš pěknej zmrd. Víš co, kdybych měl tvoji moc...."

"Kdybys měl moji moc, dělal bys to, co já. Úplný hovno. Heleď, měls moc vomezit to chlastání piva, ne?"

"Jó, ale..."

"Neni žádný ale. Měls moc dát se do kupy a dát pozitivní příspěvek postupu Granton Star. Měls moc věnovat větší pozor tý svý krávě. Hm, brrrr, ta byla slušná. Mohs to udělat vo dost líp."

"Možná sem moh, a možná nemoh, a co je kurva tobě potom, co?"

"Měl si tu moc vypadnout vod svý mámy a táty, aby si mohli konečně v klidu zaprcat. Ale né, sobeckej Coyle, jen sedí a kouká na Brookside, zatimco ty nebohý sráči lezou po zdech úplně zničený!!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ale to neni tvůj byznys!"

"Všechno je můj byznys. Ta kunda Rafferty, ani si mu neřek, ať si strčí svůj džop do prdele."

"A co, kurva, co má bejt?"

"No měl si sakra tu moc. Jen ses jí nevobtěžoval použít. Proto mě zajímáš, Bobe, seš jako já. Líná, apatická, lemplovská píča. Nesnáším sám sebe, ale jako nesmrtelnej se nemůžu potrestat. Ale tebe potrestat můžu, a to taky hodlám udělat."

"Ale já..."

"Sklapni. Už má kurva pokrk všech těch kajícnejch kydů, odplata je má. A já jí hodlám zaměřit na svou vlastní a sobeckou povahu, na tvory, který sem stvořil a jejich zástupce. Tím seš ty."

"Takovýho sem si tě představoval."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Heheheh."

"Hahaha."

"To proto, že nemáš žádnou představivost, píčo blbá....Ty mě vidíš a ty mě slyšíš, jak si mě představuješ. Protože seš totálně vodepsanej."

"Nejsem nejhorší, co takový násilníci, masový vrazi, diktátoři, mučitelé, politici, kundy, co zavíraj továrny, aby si zachovali svůj profit. Ty nenažraný bohatý parchanti. Co voni?"

"Možná se k nim dostanu, možná ne. To je můj kurevskej byznis. Seš vodepsanej, seš pěknej šmejd, seš hmyz. To je vono, ty seš hmyz. Udělám z tebe stejnýho, špinavýho, línýho škůdce, jakým seš sám. Du si teď dáchnout, tohle byl podělanej den."


"Bobe,Bobe....Heleď Bobe, promiň mi ten včerejšek...."

"Mě je celej včerejšek u prdele!"

Petr Nový

Petr Nový

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem skvělý, jsem krásny a všichni mě nemají rádi. Zoznam autorových rubrík:  KonstatováníPlácTakijinak

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu