reklama

No jo, namyšlenej samolibej brouk Pytlík!

To bzučení něco znamená. Takovéhle ustavičné bzučení vždycky něco znamená. Když slyšíme bzučení, musí někdo bzučet, a pokud já vím, bzučet mohou jedině včely!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Vždycky se snažím do okénka psát chytře. Tak, abych vzbuzoval dojem, že jsem inteligentní, krásný, světaznalý a vůbec neodolatelný. Koho sem se to kurva snažil celou tu dobu ochcat? Copak píšu blg proto, abych vás sbalil? Nicht, to opravdu nicht. Takže tentokrát si řekneme něco o tom, co jsem podělal.

Pro začátek jsem prohrál jednu hru. Což by samo o sobě nebylo nic až tak hrozného. Zůstal jsem na nule, nikdo mě nechtěl zastřelit, takže pohůdka. Problém byl v tom, že jsem prohrál s nějakým vemínkem ze zapadlé vesnice, jejíž jméno znají pouze její obyvatelé a pár lidí, kteří do local jednoty vozí buráky a kofolu. Byla to ostuda, zvlášť protože jsem měl vyhrát. Měl jsem vše, co jsem potřeboval, ale ta mrcha mne vyděsila tak, že jsem udělal chybu. Pokud by vás zajímalo, co mne tak vyděsilo na někom kdo ve čtrnácti píchal ovci, tak nevím a také bych to rád věděl. Teď on a kdo zítra? Pošťačka? Sousedovic kocour? A co mé Ego? Myslel někdo na něj? Má si kde hrát?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A hlavně, kam přes noc zmizel sníh?

Petr Nový

Petr Nový

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem skvělý, jsem krásny a všichni mě nemají rádi. Zoznam autorových rubrík:  KonstatováníPlácTakijinak

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu