reklama

Vlahý pohled, pohnuté chvíle, nesmělý úsměv, vytčené cíle

Jak je možné, že se z periferní zábavy, jakou blogování bylo ještě před dvěma lety, stal nástroj veřejné diskuse s přesahem do masových médií i vysoké politiky?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Nevím. I když perex - Kdyby pánbůh nechtěl, abychom šukali kozy, proč by jim dával rohy na tak příhodné místo?! by mojí karmu vynesl do ionosféry, rozhodl jsem se pro šedý průměr. Taky jsem se rozhodnul vystoupit z mého šedého kabátku - nihilistickoněcoaněcoočem jsem psal nedávno, je to celkem nuda, ještě dnes mi to vydrželo, ale víc už asi ne. Vídíte to zelené, měňavé, mrkavé a navlhlé, i když si říkáte jo zkusit, tak se na to vyprtnete. A to mi nějak nesedí.

Jo a hele, kde jsou všechny lolitky co mi slibovali? Jaktože mne v komentářích balí budayové, chtějí mě penetrovat banány a vykutat mé hnědé zlato, ale ani jedna nezletilá masérka?

Petr Nový

Petr Nový

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem skvělý, jsem krásny a všichni mě nemají rádi. Zoznam autorových rubrík:  KonstatováníPlácTakijinak

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu