reklama

Šťastná to žena!

Večer jsem si podal důkaz, že otrava alkoholem je nesmysl, ale nikomu bych to nepřál. A závěr? Nechceš raději křečka? Když ho omotáš lepící páskou, máš to daleko lepší než kočku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Nebo morče, ale každopádně oholené, nebo s legrační čupřinkou na hlavičce.

Asisi myslíte že jsem prováděl všech sedm smrtelných hříchů, ale nedejtena červené oči, krvavé chrchlíky a bradavice na piňďourkovi. Teda tomuposlednímu jsem se vyhnul, zachránila mne jedna prsatá blgerka. Takžedík. Víte jak jsou ty zkušební fusekle v obchodech? Vypadají celkemzachovale, voní taky hezky, ale nohu byste do toho nestrčili ani kdybyse vám ty boty líbili strašně moc. Takže tak nějak. Fujki.

No nic, víc se stejně nestalo a i kdyby, jen by to jen narušilo mou křehkou modrozelenou karmu zjemnělého pasáčka jaků. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vlastněnení poslední dobou moc legrace, už je po zkouškách, zápočtech adalších pyčovinkách. Teda večery trávím ve společnosti lesklých mužů sprovázky, dny ve společnosti lesklých žen s půllitry a ráno objímámstromy a koušu hranostraje do čumáčků. Ale něco nesedí. Asi ponožky,nebo kulíšek.

Nebo bych si měl začernit diář nejen v červnu, alei v březnu. Nejlépe macatou dvacetsedmičkou, huňatou jak liščí ouška adivokou jako polské válečnice.

Petr Nový

Petr Nový

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem skvělý, jsem krásny a všichni mě nemají rádi. Zoznam autorových rubrík:  KonstatováníPlácTakijinak

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu