reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petr Nový

Petr Nový

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem skvělý, jsem krásny a všichni mě nemají rádi. Zoznam autorových rubrík:  KonstatováníPlácTakijinak

reklama

Konstatování

Víte, Slovensko je jako CZ, jen tam nemají asfaltové cesty

Petr Nový

Víte, Slovensko je jako CZ, jen tam nemají asfaltové cesty

Zatímco uživatelé mají tendenci vyrábet z blbostí aféry, které jim dodají na důležitosti (ovšem jen ve svých očích), tak administrátoři si musí uchovat chladnou hlavu, aby neskončili v blázinci.

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Tohle jednou špatně dopadne, jako woowe brzděte!

Petr Nový

Tohle jednou špatně dopadne, jako woowe brzděte!

Když jsi tlama, tak můžeš být jedině avantgardní. Ostatně nic jiného ti ani nezbývá.

  • 8. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Zahájil jsem týdenní hladovku

Petr Nový

Zahájil jsem týdenní hladovku

za svobodu, kubu, nižší dph z rumu, jardu a více simpsonů v tv

  • 6. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Každý by měl mít svoji fetish girl, ne že ne!

Petr Nový

Každý by měl mít svoji fetish girl, ne že ne!

Nebo žeby ano? Každopádně, ať tak či onak, je to jedna z mála věcí na které se dá shodnout, bez ošklivých následků, zaražených prstíků nebo prdíků.

  • 2. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 142x
  • 5
Tenkrát poprvé (vlastně včera) -

Petr Nový

Tenkrát poprvé (vlastně včera) -

jak jsem prvně mluvil se ženou (vlastně nevím jestli to byla samička, ale věřil jsem jí)

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
chichixixilolol

Petr Nový

chichixixilolol

Do teď jsem věděl jen o pár věcech, které mne donutí chichotat se jak zájezd japonských školaček u poštovní schránky. Vlastně čínských, ale na tom nesejde. Prostě tak.

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Šťastná to žena!

Petr Nový

Šťastná to žena!

Večer jsem si podal důkaz, že otrava alkoholem je nesmysl, ale nikomu bych to nepřál. A závěr? Nechceš raději křečka? Když ho omotáš lepící páskou, máš to daleko lepší než kočku...

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Na kouzla není nikdy pozdě. Nebo ano?

Petr Nový

Na kouzla není nikdy pozdě. Nebo ano?

Co za zlé a kouzelné síly mne donutily započít blg prázdniny? Strašné. To snad jako vysvětlení stačí. Také jsem měl sex se třemi nádhernými ženami.

  • 16. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Já a Goyovy přízraky.

Petr Nový

Já a Goyovy přízraky.

Takovou slátaninu napsat, to musí být člověk nejen v internetovém, ale i alkoholovém opojení.

  • 11. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Vlahý pohled, pohnuté chvíle, nesmělý úsměv, vytčené cíle

Petr Nový

Vlahý pohled, pohnuté chvíle, nesmělý úsměv, vytčené cíle

Jak je možné, že se z periferní zábavy, jakou blogování bylo ještě před dvěma lety, stal nástroj veřejné diskuse s přesahem do masových médií i vysoké politiky?

  • 9. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu