reklama

Píchat, mačkat, nebo snad nabírat?

Věčná to otázka, ale nejdřív příběh, díky kterému pochopíte, proč momentálně neběhám nahý po lese a nehážu po srnkách špičaté kamínky : Zenovému Mistru Čuangovi se zdálo, že je motýlem. Motýl se cítil motýlem a nic mu nechybělo - nevěděl, že je Čuangem! Náhle se probudil a strnul - je Čuang! A neví : zdálo se Čuangovi, že je motýl, nebo se teď zdá motýlovi, že je Čuang?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ehm, ne že by ten sníh nebyl prima. Je bílý. Legračně se po něm jezdí. Možná má i jiné přednosti, ale právě díky němu jsem se nedostal do Klacíkova, kde na mne čekala miloučká zkouška. I když, asi to nebylo úplně díky sněhu, ale díky těm kokůtkům, kteří nečekali že jim bude 40 tun klouzat. Prostě lol, rofl atd. Ale jsem klidný a vš systém příjemně hřejivý. Alespoň doufám, přinejhorším si vezmu hluboký výstřih, slečně zkoušející nenápadně nohou, pod stolem, polaskám bradavku a nějak se to uhraje. Snad, teda. No..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zpět však k otázce. Napichování, díky kluzkému povrchu, je zdaleka nejpomalejší, takže ho lze doporučit jako poslední variantu. Rozmačkáním vznikne sice hmota neestetická, zato lépe stravitelná, však mačkání zabere čas více než dlouhý. Proto, jedině a naposledy, nabírat tu mrchu. Jako lopatou. Jste rádi?

Petr Nový

Petr Nový

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem skvělý, jsem krásny a všichni mě nemají rádi. Zoznam autorových rubrík:  KonstatováníPlácTakijinak

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu