reklama

Já se za holkama naběhal dost, teď je řada na nich.

Příběh malého kolouška po styku se Škodou 120, nebo-li jatečná výtěžnost šlachovité důchodkyně.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Nezasloužím si to, ne, jsem sice krásný a tak vše, ale přecejen. Proč já? Je to snad daň za tu malou epizodku s ovcí?

Já to tušil :( mladí a něžní intelektuálové to nemají lehké.

Než šedý koridor, to spíš připomínalo Verdun, všude se válela tělíčka prsatých ekonomek, bláto, krev a vše ostatní co k tomu patří. Fuj. Tři zkoušky v jeden den. Ošklivé, hrbaté a strupaté. Jak obvykle. Přesně jak si myslíte, vytáhl jsem si ty nejtrapnější otázky, na nic se neučil, zapoměl oholit nohy a všechny udělal. Jak jsem říkal, já si je fakt nezasloužil. Přijdou mne za trest osouložit japonské dvojčata?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A Mumíci? Myslel někdo na Mumíky? 

Petr Nový

Petr Nový

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem skvělý, jsem krásny a všichni mě nemají rádi. Zoznam autorových rubrík:  KonstatováníPlácTakijinak

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu