reklama

Cywe jako do pohůdky dobře, ale stejně tak i onak, nevímnevím.

Příjdu domů, a matka prej, jdeš nějak brzo. Řikám jí, ty vole, už by sis mohla zvyknout, že v půl třetí končím normálně a ona, že je teprv půl druhé. A já na ni, víš co? Dnes je neděle, lololol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Nebudu skrývat již tak skryté tušení, vás, heboučkých čtenářů. Je to pravda planoucí, zapomněl jsem heslo. Jak sem, tak i jinam. Ale stejně se nic moc nestalo, těch pár olepených zvířátek, zaslepených otvorů a stažených hrušek nestojí za pozornost.

Víte jak se říká, že skutečná realita není ani zdaleka tak důležitá, jako ta kterou si podáte nitrožilně. S tím nelze než souhlasit, dávám tedy všanc svůj důkladně budovaný obraz radikálního rebela s intelektuální duší a rozervaným kaďáčkem a začínám vytvářet nový fluffy-nihilisticky rezignovaný. Za půl roku dám vedět, jestli nebude alespoň jedna 27, tak končím definitivně a bude ze mně krteček.

Petr Nový

Petr Nový

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem skvělý, jsem krásny a všichni mě nemají rádi. Zoznam autorových rubrík:  KonstatováníPlácTakijinak

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu